Якщо Ви зробили замовлення на сайті чи за телефоном, то Ви завжди можете перевірити статус Вашого замовлення у особистому кабінеті на сайті www.zemledar.ua.
Які статуcи замовлення Ви можете побачити у особистому кабінеті?
- НОВИЙ – замовлення зроблене і прийняте нашими працівниками. Вам був відправлений електронний лист з підтвердженням Вашого замовлення, в якому вказані асортимент замовленого товару, сума, метод оплати та метод доставки. Як, правило, після створення замовлення Вам має прийти SMS-повідомлення з даними про оплату (якщо оплата не була здійснена он-лайн при створенні замовлення).
- ОПЛАЧЕНО – замовлення оплачене і кошти отримані. Вам автоматично відправляється e-mail з повіщенням про отримання оплати.
- ОЧІКУЄМО ОПЛАТУ – замовлення створене і прийняте нашими менеджерами. Вам було відправлене повідомлення у e-mail з даними про оплату.
- У ВИРОБНИЦТВІ – замовлення запущене у виробництво. Термін виконання замовлення, як правило займає від 1 до 3 днів, в залежності від завантаженості. Вам автоматично відправляється e-mail з повіщенням про те, що Ваше замовлення запущене в роботу.
- ВІДПРАВЛЕНО – замовлення відправлене транспортною компаніє і на відділення, яке Ви вказували при оформленні замовленні. Вам автоматично відправляється e-mail з номером транспортної наколадної.
- НА УТРИМАННІ – замовлення запущене в роботу, але по різним причинам не може бути вчасно відвантажене. Як правило, такий статус може бути у замовленнях, коли не вистачило сировину і компанія чекає на нове поступлення або ж коли дуже великий наплив замовлень.
Як можна перевірити статус Вашого замовлення?
- Зайдіть на сайт www.zemledar.ua.
- У правому верхньому куті, натиснувши на образ людини, здійсніть авторизацію. Для цього потрібно ввести електронну адресу та пароль, які ви вносили при реєстрації на сайті. Якщо так сталось, що Ви не памятаєте e-mail або ж пароль, то ви можете натиснути посилання "Забули пароль" або звернутись до менеджера про допомогу за номером (096) 837 1000 та на месенджери: viber, telegram, instagram, fb.
- В особистому кабінеті виберіть вкладку "Історія замовлень" і Ви відразу зможете побачити всі Ваші замовлення та ознайомитись з поточним статусом кожного з них (дивіться картинку нижче).