Ми прагнемо, щоб Ви отримували якісну продукцію та найкращий сервіс. Проте якщо з якихось причин ви отримали не той товар, який замовляли, або вас не влаштувала його якість – ми завжди відкриті до вирішення таких питань і пропонуємо наступні варіанти:
-
відшкодування коштів;
-
заміна продукції;
-
знижка у розмірі вартості товару, що підлягає поверненню, при наступному замовленні.
Зверніться, будь ласка, до наших менеджерів за номером телефону +38 (096) 837 1000 або заповніть форму нижче.
Крім цього, звертайте увагу на цілісніть доставки замовлення. Відповідальність за збереження відправленого замовлення лежить на кур’єрській службі, тому при відправленні товару ми вказуємо страхову суму, що відповідає вартості покупки. При отриманні перевіряйте замовлення на місці та не забирайте, поки не будете впевнені у цілісності упаковки та продуктів. Якщо присутні будь-які пошкодження – вимагайте компенсувати збитки.
Увага! Претензії щодо якості продукту приймаються протягом 3 днів з дати отримання замовлення.

