Повернення товару/коштів

Ми прагнемо, щоб ви отримували найбільш якісну продукцію та найкращий сервіс. Проте якщо з якихось причин ви отримали не той товар, який замовляли, або вас не влаштувала його якість, ми завжди націлені на комфорт покупця. Якщо проблема виникла з нашої вини, ми пропонуємо наступні варіанти компенсації:

  1. відшкодування коштів;
  2. заміна продукції;
  3. знижка у розмірі вартості товару, що підлягає поверненню, при наступному замовленні.

Зверніться, будь ласка, до наших менеджерів за номером телефону 096-837-1000 або 050-130-6525. Претензії щодо якості продукту приймаються протягом доби після доставки.

Важливо! Ми радимо забрати посилку якомога швидше після її прибуття, оскільки відділення служби доставки не націлені на правильне зберігання продуктів харчування.

Зверніть увагу! Відповідальність за цілісність і збереження відправленого замовлення лежить на кур’єрській службі, тому при відправленні товару ми вказуємо страхову суму, що дорівнює вартості покупки. При отриманні перевіряйте посилку на місці та не ставте підпис, поки не будете впевнені у цілісності упаковки та продуктів. Якщо є якісь пошкодження – перевізник зобов’язаний компенсувати збитки.

Кошик
Разом
Підсумок
0 грн
Разом
0 грн
Підсумок
  • Товарів замовлено на суму: 0 грн
  • Доставка товару: 0 грн
  • Eкологічне пакування: 0 грн
  • Розрахунок бонусами: 0 грн
  • Разом: 0 грн

Як тільки замовлення буде відправлено, ми повідомимо Вам номер декларації, за яким можна буде відстежувати процес доставки. Якщо у Вас виникли запитання з приводу Вашого замовлення, зв’яжіться з нами за адресою order@zemledar.ua або зателефонуйте: (096) 837 10 00, (050) 130 65 25

Авторизація
Закрити
Реєстрація
Пароль повинен включати мінімум одну велику літеру, одну цифру і бути довжиною не менш за 8 символів.
Закрити
Забули пароль?
Забули свій пароль? Вкажіть свій Email. Посилання на створення нового пароля ви отримаєте по електронній пошті.
Закрити